קמפיין קידום אורגני / קידום ממומן – בעצמך או עם סוכנות דיגיטל?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן? האם מומלץ לעשות שיטה של קמפיין אורגני או קמפיין ממומן? האם לקחת חברת דיגיטל או לעשות בעצמי? כל אלו שאלות של בעלי עסקים והגיע הזמן לענות עליהם!

קידום אורגני הוא טכניקת פרסום שאינה מבקשת לשלם או למשוך תשומת לב אחרת. קידום מסוג זה מתבצע באמצעות מפה לאוזן, פעלולים פרסומיים, או לפי המצב בו המוצר נמצא במקרה.

קידום ממומן הוא סוג של שיווק שבו מוציאים כסף על פרסום או שיווק מתוך כוונה למשוך לקוחות חדשים. לעתים קרובות זה קורה באמצעות מסעות פרסום, מאמצי יחסי ציבור ושיטות אחרות לפרסם את שם החברה.

קידום אורגני הוא טכניקת פרסום שאינה מבקשת לשלם או למשוך תשומת לב אחרת. קידום מסוג זה מתבצע באמצעות מפה לאוזן, פעלולים פרסומיים, או לפי המצב בו המוצר נמצא במקרה. קידום ממומן הוא סוג של שיווק שבו מוציאים כסף על פרסום או

קידום אורגני עוסק בבניית עוקבים ברשתות החברתיות, בבלוגים, באתרים וכו' ללא שימוש בפרסום בתשלום.

קידום ממומן הוא הפעולה של קידום משהו על ידי מתן תוכן או שירותים בחינם בתמורה לפרסום או שיקולים אחרים.

קידום אורגני כרוך בכמויות רבות של זמן ומאמץ לפתח קהל עוקבים מעורב. זה כרוך בפרסום עקבי של תוכן רלוונטי לבלוג שלך או לאתרים אחרים, מעורבות עם העוקבים שלך בפלטפורמות מדיה חברתית, ויצירת באזז סביב המוצרים או השירותים שלך כדי ליצור ביקוש.

קידום ממומן יכול להתבצע באמצעות מודעות המוצגות בפלטפורמות של רשתות חברתיות – כמו Facebook Ads – שבהן משלמים על מודעה כדי להגיע לקהל יעד.

קידום אורגני הוא פעולת שיווק או פרסום של מוצרים, שירותים, רעיונות, אדם, מקומות, מותגים וכו' באמצעות מפה לאוזן טבעית.

חשוב למשווקים להבין שיש הבדל בין קידום אורגני לממומן. ברגע שאתה יודע מתי להשתמש בכל סוג של קידום מכירות יש הרבה יתרונות שניתן להפיק מהם כולל עלות אפקטיבית והגברת המודעות למותג.

האם לעשות קידום ממומן בגוגל או פייסבוק?

הגורם המכריע צריך להיות הקהל. אם המוצר שלך מכוון לקהל נישה, השימוש במודעות פייסבוק הוא אפשרות טובה יותר. אם מדובר בקהל גלובלי, אז גוגל אדוורדס היא האפשרות הטובה ביותר עבורך.

שתיהן אפשרויות טובות ואתה צריך לקבל החלטה על סמך קהל היעד שלך. לדוגמה, אם המוצר שלך מכוון לקהל נישה כמו מוצרי יופי, אז מודעות פייסבוק יהיו האפשרות הטובה יותר עבורך. מצד שני, אם זה מכוון לקהלים גלובליים כמו צעצועי ילדים או מוצרי קוסמטיקה, אז גוגל אדוורדס צריכה להיות הבחירה שלך.

קידום ממומן בפייסבוק ובגוגל שונה מאוד. ישנם כמה הבדלים עיקריים:

בפייסבוק, כאשר אתה מפרסם את המודעה שלך, היא תהיה גלויה לאנשים המותאמים אישית בקריטריוני המיקוד שלך. מצד שני כאשר אתה מפרסם את המודעה שלך בגוגל, היא תהיה גלויה לכל המשתמשים במיקום/מדינה הנתונים.

פייסבוק מיועדת בעיקר להגעה לקהל בצורה אישית יותר בעוד שגוגל מיועדת יותר להפצת מודעות לגבי מותג או מוצר.

פוסט ממומן בפייסבוק עולה פחות ממה שהוא יעלה בגוגל אדוורדס.

ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמחליטים אם לעשות קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק. גורמים כמו קהל היעד שלך, סוג התוכן שאתה רוצה לקדם וכמה כסף אתה מוכן להוציא.

באופן כללי, אם אתה מחפש טווח הגעה בינלאומי, פייסבוק יכול להיות בשבילך. מצד שני, אם נראה שהיעד שלך מקומי יותר, גוגל יכולה להיות אפשרות טובה יותר.

קידום אורגני בפייסבוק או גוגל?

קידום אורגני הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים לשימוש בפייסבוק או בגוגל. ניתן להשתמש בו כקמפיין שיווקי על ידי קידום תוכן בגוגל או באמצעות פרסום בפייסבוק.

קידום אורגני הוא צורת הקידום הטובה ביותר מכיוון שהוא לא דורש כסף מעסקים. אבל, עם עליית המדיה החברתית, קידום אורגני נעשה קשה יותר לביצוע בגלל העלייה בתחרות מצד חברות אחרות.

שיווק אורגני נעשה בדרך כלל באמצעות קידום אתרים ושיווק תוכן. השיווק האורגני בפייסבוק ובגוגל שונה.

הקידום האורגני בפייסבוק הוא דרך להפוך את הפוסטים לגלויים בעדכוני החדשות של אנשים בחינם על ידי שימוש באלגוריתם שנקרא EdgeRank. מצד שני, הקידום האורגני בגוגל כולל קישור בין מילות מפתח לפרופיל שלך על מנת לקבל יותר נראות בתוצאות החיפוש.

קידום אורגני לא מת. עלינו להשתמש בו בשילוב עם מודעות בתשלום, ועלינו לוודא שאנו ממנפים את כל היתרונות שיש לקידום אורגני להציע.

המדיה החברתית היא חלק מהחיים שלנו עכשיו וזה אומר שקידום אורגני בפייסבוק או בגוגל הוא חלק מהותי בכל קמפיין שיווקי. קידום אורגני מספק את המיקוד המדויק ביותר מכיוון שהוא מאפשר לפוסט שלך להפוך לוויראלי בקרב אנשים שמתעניינים בנישה או בתעשייה שלך, אבל מבלי לעלות לך שקל.

קידום אורגני בפייסבוק ובגוגל לא עולה לכם כלום ונותן לכם אפשרות למיקוד מדויק, אז למה שתרצו לשלם על פרסומות יקרות?

יש אנשים שמאמינים שהם יכולים לעשות קידום בעצמם כי זה יעלה להם פחות כסף. עם זאת, האמת היא ששיטות שיווק עשה זאת בעצמך אינן יעילות ולעתים קרובות הן עולות יותר. אם אתה רוצה לראות תוצאות אמיתיות עבור העסק שלך, אז אתה צריך לבחור סוכנות מקצועית שכבר יש לה ניסיון בתחום זה.

סוכנות מקצועית יכולה לספק לך את כל הכלים והטקטיקות הדרושים כדי לייצר עוד לידים לעסק שלך. יש להם גם את הידע לוודא שהאתר שלך מותאם למנועי חיפוש כמו גוגל ורשתות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר וכו'.

לקחת את הזמן כדי לקדם את העסק שלך בצורה נכונה חשוב מאוד אם אתה רוצה שהוא יגדל בפופולריות ובהכנסות.

האם שווה לעשות קידום לעסק שלי בעצמי או לקחת סוכנות מקצועית?

קידום הוא חלק חשוב בכל עסק. זו הדרך היחידה של עסקים להיות גלויים לקהל היעד שלהם ולהגיע ליעדים שלהם.

בדרך כלל נדרש מאמץ, זמן וכסף כדי לקדם את העסק שלך בצורה טובה. לכן חשוב שתלמדו איך למצוא את סוכנות הקידום הטובה ביותר לצרכים שלכם.

ישנם יתרונות רבים לשימוש בסוכנויות מקצועיות על פני ביצוע מבצעים בעצמך. סוכנויות מקצועיות יכולות לעזור לך בשיווק מקוון, יצירת תוכן, אופטימיזציה של SEO, שיווק ברשתות חברתיות ועוד ועוד.

היתרון החשוב ביותר בשימוש בסוכנות מקצועית הוא שהם יחסכו לך זמן! והזמן המושקע בשיווק יוביל ליותר הכנסות לחברה שלך בטווח הארוך!

משרד קידום מכירות מקצועי יכול לטפל עבורכם בכל העבודה הקשה. יש להם את הניסיון, המשאבים והמומחיות להציע שירות שיעזור לעסק שלך לצמוח.

להלן חמישה יתרונות של נטילת שירותי קידום מכירות מקצועיים לאתר האינטרנט שלך

1. סוכנות קידום מכירות מתמקדת בסיוע לך להוביל יותר תנועה לאתר שלך

2. הם מספקים לך את כל הכלים, המומחיות והקשרים הדרושים לך כדי להגיע להצלחה בכל ערוץ שיווק

3. הם מומחים ביצירת אסטרטגיות שיתמודדו עם כל מכשול

4. החזר טוב יותר על ההשקעה

5. סיכון נמוך יותר לכישלון

איך אפשר למדוד הצלחה של קמפיין ממומן או אורגני בגוגל או פייסבוק?

ראשית, עליך לדעת את מטרת הקמפיין שלך. אז אתה יכול למדוד הצלחה על סמך היעד הספציפי הזה. לדוגמה, אם המטרה היא לייצר לידים, אז אתה צריך לוודא שהקמפיין שלך השיג מספר מקובל של קליקים או המרות. אם זה למטרות מיתוג, ייתכן שמספר המבקרים או ההופעות יהיו חשובים יותר מהמרות או קליקים.

קמפיינים אורגניים הם לרוב חסכוניים ומוחשיים למדידת הצלחה מכיוון שאין בהם פרסומות ולכן קל לזהות מתי הם מצליחים לייצר שיתופים ולייקים. אתה יכול להשתמש ב-Google Analytics ובכלי מדיה חברתית כגון Facebook Insights ו-Twitter Analytics כדי להשוות את ביצועי הקמפיינים האורגניים בהשוואה לקמפיינים ממומנים.

כאשר חברה או אדם משיקים קמפיין, יש להם מטרות ויעדים שונים. חלקם עשויים לרצות להגדיל את מספר העוקבים שלהם ברשתות החברתיות. אחרים אולי ירצו למכור יותר מוצרים. על מנת למדוד את הצלחת הקמפיין, חברות צריכות לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הללו ולהבין איזה מהם הכי חשוב להן.

על מנת למדוד את הצלחתו של קמפיין ממומן או אורגני בגוגל או בפייסבוק, ישנם שלושה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון: הופעות, אחוזי מעורבות ויחס המרה. ניתן לחשב הופעות על ידי חלוקת סך כל הצפיות על פני התקופה בהוצאה הכוללת על מודעות. ניתן למדוד שיעורי מעורבות על ידי חלוקת סך כל המעורבות על סך כל החשיפות בתוך פרק זמן מסוים (בדרך כלל שבעה ימים). ולבסוף, שיעור ההמרה מחושב על ידי חלוקת סך ההמרות על סך ההמרות

עלינו לדעת את המטרות והיעדים שלנו לפני שנתחיל בקמפיין כלשהו.

אנו יכולים למדוד את הצלחתו של קמפיין ממומן או אורגני בגוגל או בפייסבוק על ידי הסתכלות על המטרות והיעדים. אם יש צורך להגדיל את המכירות, ניתן להשתמש במספר הלקוחות שביצעו רכישה כמדד להצלחה. אם אתה מחפש להגיע ללקוחות פוטנציאליים, זה יכול להיות זמן שהייה באתר.

תוכן עניינים

יש לך עוד התלבטות?

נשמח להפגש, הקפה עלינו!

ההצלחה שלנו נמדדת רק ע"י שביעות הרצון שלכם

דילוג לתוכן