מה ההבדל בין אתר תדמית לבין אתר מכירות?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מה ההבדל בין אתר תדמית לאתר מכירות?
הגיע הזמן לעשות סדר בעניינים.

אם אתם עומדים בפני הקמת אתר ולא ממש מבינים מה ההבדל בין אתר תדמית לבין אתר מכירות, הגיע הזמן לעשות סדר בעניינים. 

כדי להבין את ההבדלים בין אתר תדמית לבין אתר מכירות ולהתאים את האתר שמתאים לצרכי העסק שלכם, המשיכו לקרוא את הכתבה.

מהו אתר תדמית ולמי הוא מתאים?

אתר תדמית הוא אתר שמציג את המוצרים או השירותים שלכם בפני הגולשים. באתר זה ימצא מידע על נושאים שונים, בלוג, כתובות שונות, סרטוני וידאו, פרומים, פעילויות אינטראקטיביות ועוד. 

אתר זה מתאים לעסקים אשר מעניקים שירותים שונים ורוצים להציג אותם בצורה הטובה ביותר ללקוח. כמו כן, באתרים כאלה הדגש הוא בחוויית הגלישה מאשר מכירת המוצר או השירות. 

האתר משמש אין כרטיס ביקור של העסק, באמצעותו אפשר להגדיל את החשיפה ואת הפעילות וליצור שיחה ברחבי הרשת. 

את האתר התדמיתי יש לקדם כדי להגיע לתנועה ולחשיפה של גולשים ברשת. תנועה גבוהה וחשיפה גבוהה מביאה בסופו של דבר פניה של הגולש והתעניינות לגבי רכישה.

אתר תדמית או אתר מכירות?
אתר תדמית או אתר מכירות?

מהו אתר מכירות ולמי הוא מתאים?

אתר מכירות הוא אתר חנות שבו גולשים יכולים לקנות אונליין מוצרים או שירותים שונים. לאחר בחירת המוצר ניתן לגשת לקופה ולשלם עליו באמצעות הזנת נתוני פרטי האשראי, 

לאחר לחיצה על כפתור אישור העסקה מאושרת ואתם מקבלים למייל הודעה שהתבצעה רכישה והיא מאושרת ולאחר מכן חשבונית מס קבלה. אתר המכירות בנוי מקטלוג מוצרים, מידע על המוצרים, מחיר, תמונות המוצרים, חיפוש וניווט בין המוצרים, הזמנת מוצרים ורכישה. 

באתר מסוג זה יש צורך בהפעלת קישוריות של קניית דומיין וכן בתחזוק האתר על בסיס יום יומי. באתרים אלה הלקוח יודע מה הוא מחפש ואין צורך לתת לו מידע כמו באתר תדמית. לכן חשוב שעיצוב האתר יהיה מותאם ללקוחות שרוכשים ממנו, וכפתורי ההזמנות יהיו מובלטים.

מה ההבדלים בין אתר תדמית לבין אתר מכירות?

ההבדל בין אתר תדמית לאתר מכירות הוא במטרה שלכם, באתר תדמית המטרה היא לתת מידע לגולש לגבי שירות מסוים, לעומת זאת באתר תדמית המטרה היא למכור מוצרים או שירותים ופחות לתת מידע. 

כמו כן, באתר תדמית יש צורך לעדכן את התכנים ואמצעי השיווק פעם שבוע כדי לקדם את האתר בצורה אורגנית. לעומת זאת, באתר מכירות שכולל את אתר איקומרס אשר בו מוצגים מוצרים ושירותים למכירה שאפשר לרכוש אונליין,

יש לנהל את המוצרים ואת המחירים לצד אמצעי השיווק על בסיס יום יומי. בנוסף לכך, האתר המכירתי מתאים לקהל היעד וחווית הגלישה ואילו התדמיתי יותר פונה לחברות שונות לשיתוף פעולה, ללקוחות פוטנציאליים, תקשורת ועוד.

איך יודעים איזה אתר מתאים לעסק?

כדי להתאים אתר לעסק חשוב לדעת מה מטרת האתר. אם מטרת האתר היא כדי למכור מוצרים נתאים לו אתר מכירתי כמו אתר איקומרס אשר בו אפשר להציג מוצרים ושירותים ולמכור אותם אונליין, 

אם מטרת האתר היא לתת מידע ללקוחות על מוצרים או שירותים ופחות למכור, אתר תדמית יתאים לכם. כך שבהתאם לצרכי העסק אפשר להתאים את האתר המתאים. כמו כן, אפשר לשלב בין שני האתרים במידת הצורך.

איך יודעים איזה אתר מתאים לעסק?
איך יודעים איזה אתר מתאים לעסק?

שאלות ותשובות בנוגע למה ההבדל בין אתר תדמית לבין אתר מכירות

אתר תדמית נע מ-2400 ₪ ומעלה, לעומת זאת אתר מכירות נע מ-4,500 ומעלה.

מחירו של אתר מכירות גבוה יותר מכיוון שהוא מצריך עבודה רבה ושימוש במערכת מתוחכמת יותר מאשר המערכת של אתר התדמית.

אתר תדמית מתאים לאנשים שרוצים להציג מידע על השירותים שהם מציעים זה יכול להיות עו"ד, רופאים, רו"ח, חברת תוכן, חברת קידום ועוד.

את האתר התדמית או אתר המכירות כדאי לבנות כבר בתחילת הדרך שלכם כעסק, וזאת כדי שלקוחות ייתרשמו מהמוצרים או השירותים שאתם מציעים בין שזה למכירה לקבל מידע נוסף.

אתר מכירות מתאים לכל סוגי העסקים החל בעסקים קטנים ובינוניים ועד לעסקים גדולים.

תוכן עניינים

יש לך עוד התלבטות?

נשמח להפגש, הקפה עלינו!

ההצלחה שלנו נמדדת רק ע"י שביעות הרצון שלכם

דילוג לתוכן